GPSR
Informacje dotyczące bezpieczeństwa i zgodności
Informacje dotyczące bezpieczeństwa i zgodności
W celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania produktu, przed rozpoczęciem korzystania z produktu, należy zapoznać się z instrukcją dołączoną przez producenta.
-Produkty FOX powinny być zamontowane przez przeszkolony serwis rowerowy, zgodnie z wytycznymi FOX. Nieprawidłowo zamontowany produkt może ulec awarii, powodując utratę kontroli przez rowerzystę, co może skutkować POWAŻNYMI OBRAŻENIAMI LUB ŚMIERCIĄ.
-OSTRZEŻENIE: Konfiguracja tylnego amortyzatora znacznie różni się w zależności od producenta roweru. Należy zapoznać się z instrukcją obsługi roweru. Produkty FOX powinny być instalowane przez wykwalifikowanego technika serwisu rowerowego zgodnie ze specyfikacjami instalacji FOX. Nieprawidłowo zainstalowane amortyzatory mogą ulec awarii, powodując utratę kontroli przez rowerzystę, co może skutkować POWAŻNYMI OBRAŻENIAMI LUB ŚMIERCIĄ.
-OSTRZEŻENIE: Produkty zawieszenia FOX zawierają sprężony azot, powietrze, olej lub wszystkie 3. Niewłaściwe użycie zawieszenia może spowodować uszkodzenie mienia, POWAŻNE OBRAŻENIA LUB ŚMIERĆ. NIE przebijaj, nie spalaj ani nie miażdż żadnej części produktu zawieszenia FOX. NIE próbuj demontować żadnej części produktu zawieszenia FOX, chyba że wyraźnie nakazano to w odpowiedniej dokumentacji technicznej FOX, a następnie TYLKO ściśle przestrzegając wszystkich instrukcji i ostrzeżeń FOX w tym przypadku.
-OSTRZEŻENIE: Modyfikacja, niewłaściwa obsługa lub użycie części zamiennych z rynku wtórnego z widelcami i amortyzatorami FOX może spowodować awarię produktu, skutkującą POWAŻNYMI OBRAŻENIAMI LUB ŚMIERCIĄ. NIE modyfikuj żadnej części amortyzatora. Wszelkie nieautoryzowane modyfikacje mogą unieważnić gwarancję i mogą spowodować awarię widelca lub amortyzatora, skutkującą POWAŻNYMI OBRAŻENIAMI LUB ŚMIERCIĄ.
-OSTRZEŻENIE: Nigdy nie próbuj rozmontowywać, otwierać, demontować ani serwisować amortyzatora FOX, który jest w stanie „zablokowanym”. Stan „zablokowany” jest wynikiem awarii dynamicznego uszczelnienia powietrznego (znajdującego się między dodatnimi i ujemnymi komorami powietrznymi w tulei powietrznej amortyzatora innego niż EVOL), co powoduje, że komora ujemna utrzymuje wyższe ciśnienie niż komora dodatnia. Aby sprawdzić, czy amortyzator jest faktycznie „zablokowany”:
Zdejmij nasadkę powietrzną i naciśnij zawór Schradera, aby całkowicie uwolnić ciśnienie powietrza z komory dodatniej amortyzatora.
Jeśli korpus amortyzatora cofa się do tulei powietrznej prawie do końca po uwolnieniu powietrza z komory dodatniej, podłącz pompę wysokociśnieniową FOX i spręż amortyzator do 250 psi (17 barów).
Jeśli amortyzator nie rozciągnie się całkowicie, jest w stanie „zablokowanym”.
Wszelkie próby serwisowania amortyzatorów pneumatycznych FOX w stanie „zablokowanym” mogą prowadzić do POWAŻNYCH OBRAŻEŃ LUB ŚMIERCI. W celu dokonania naprawy skontaktuj się z FOX lub autoryzowanym punktem serwisowym.